yenianneaday ben son kürtajım hariç diğerlerinde genel anestezi oldum ameliyathaneden çıkarken gözlerimi açmaya çalıştığımı hatırlıyorum kendime gelmeye çalışıyodum hafif bir sersemlik oluyo uyanıncada normal hafif bir regl ağrısı oluyo ama çok hafif öyle çok rahatsız etmiyo kanaman oluyo işte hasta bezi takıyolar genelde sonra antibiyotik ve ağrı kesici verip yolluyolar zaten gayet basit bir işlem