Bence doktorla ile alakalı genel bilgi verdi sezeryan diye birşey şart değil öyle bir algı var demişti .bizim için hamile kalindiktan sonra aynı diğer hamilelikler gibi aynı normal süreç devam ediyorsa normal olur demişti.aksi bir süreç olursa sezeryan .herşey normal giderse normal doğum …