minik_mucizemmmm Temmuzda doğum yapacağım cinsiyetini henüz öğrenemedik benimle aynı ayda doğum yapacaklar oğlunuz mu olacak kızınız mı? 🐣💞
bsraaktan Nasıl halen öğrenmediniz kaç haftalık bende temmuz sonunda doğum yapıcam inşallah kızımız geliyor 🥰
Ysmgns Bende yarın öğrenicem inşallah bir oğlum var kızım olmasını çok istiyorum sağlıkla nasip etsin rabbim inşallah,🥰
Semaan minik_mucizemmmm bende agustos başı gibi nasipse 15. Haftalıktı gittim doktor erkege benziyor ama erken daha dedi benim doktorum 16. Haftadan önce söylemiyor ama erkege benziyor dediyse ikinci oğlum yolda 🤣
minik_mucizemmmm Semaan benim doktorumda 13. Hafta da kıza benzetmişti bakalım yarın öğreneceğiz heyecan dorukta😅