6 gün önce sezaryen doğum yaptım. İlk günden beri oğlum uyanmıyor. Topuğuna vuruyoruz burnunu sıkıyoruz ama nafile. 😔sarılığı var uyanması lazım ne yapacam bilmiyorum. Doktor acıma sert vur diyor ama anlamıyor ki kayınvalidem o kadar acımasız biçimde vurmasına rağmen kalkmıyor ki nolur yardım edin😔