Esra16 evet canım 35 te nst de sancılarım düzenliydi iki kere alttan muayene oldum açılma olmayınca eve gönderdiler şimdi sırt bel ve kasık ağrılarım oluyor gün için de gün geçtikçe daha da sıklaşıyor ama bi düzeni yok popomda da aşırı baskı hissediyorum yarın kontrolüm var inşallah