38+4 günlük hamileyim persembe günü sezaryan olucam sehir hastanesinde bugün bir çok tahlil yapıldı ayriyeten covid testi de yapıldı ve sonuç pozitif çıktı doktorumla konuştum günün doluyor oyuzden sezaryanini yapicam dedi ve ben korkuyorum başıma neler grlicek bilmiyorum çocuğumu girebilcekmiyim bilgisi olan varsa bu konuda beni bilgilendirebilir mi lütfen