Slm kızlar ben 1 buçuk aylık hamileyim doktor olarak serdar bügrüye çok şükür randevü buldum serdar cok iyi bir doktor benim ilk dogumumuda serdar bey yapmisti sizlere birsey sorabilirmiyim simdi ben muane oldum diyelim bir sonraki aya doktor randevu günü veriyormu yoksa benmi arayip alacam