Tupbebekile Haftalik cift yumurta ikizlere hamileyim 11+1de ultrasyona girdim hersey iyi rahim uzunluğu vs kanama yok ama siddetli kasık ve bel ağrısı yaşıyorum hele bugün tam 12 olduk daha fazla bir ağrım var normal mi acaba bu durum yaşayan varmı arkadaşlar
Dygsacli Ben sizden bir hafta öndeyim benimde ikiz geçen hafta benim de bel ağrılarım oldu doktor normal dedi bu hafta geçti mümkün mertebe uzanın