Ozlemsarap Adaryona döngün düzensiz ise geç yumurtlamış ve geç döllenme olmuş olabilir bi kere daha kan vermeyi dene inşallah istediğin gibi olur canım
Asli1111 Ben tüp bebek yaptım 5 şubatta transfer oldum 12 gün sonra 576 iki gün sonra testi tekrarladım 1720 çıktı. Henüz doktora gitmedim