Bebikgeliyor Sevgili anneler Mayıs ayı bebekleri için kıyafetleri uzun kollu mu yoksa kısa kollu mu almalıyız ? Çok kararsız kaldım . Tam geçiş aşaması ne yapmalıyız ?
Drkmls Bebikgeliyor bence ince uzun kollu ve haziranda falan kısa kollu ama nerde yaşadığınızada bağlı bu
Imasleeper Bebikgeliyor ilk bir-iki ay çok hassas oluyorlar uzun kollu giydirip daha sonra kısa kola yavaş yavaş geçmek lazım :) benim de nasipse doğum nisanın 20 si ile 4 mayıs arasında bakalım 🤷🏻♀️
Hzlkaya Çok fazla uzun kollu olmamak şartıyla ikisinden de almak lazım haziranda sıcak oluyor kısa kollu giydirirsiniz isilik olmaması için ben yeni doğan takımlarını kızıma 2 ay giydirebildim sonra küçüldü 🤷🏻♀️
2kizanasi Kızım 30 mayıs doğumlu şuan 21 aylık. O sene aşırı sicakti yatarken bile tek zıbın üstüne Müslin örtüyle uyuyordu, hep kısa thsirt şort takımları giydirdim. Uzun kolluları daha çok 3 6 9 almıştım.