08032015 Merhaba kızlar adetim şuan bir gün gecikti kaset testlerden yaptım silik çizgi çıktı ama daha önce bir kimyasal gebelik ve bir kürtaj oldum o yüzdenn çok tesirgünim kan testi için biraz daha beklemelimiyim sizce bundan 10 gün önce falan sanki adet olacakmışım gibi kasık ağrılarım oluyordu beende erken gebelik testi yapmıştım tek çıkmıştı kasık ağrılarımda özellikle geceleri çok artıyor şu adet günüm geldiği içinde özellikle sağ kasığımda kram gibi sancı oluyor geceleri gögüs hasasiyetimde kasıntı falan oluyor ama erkenden sevinipte üzülmek istemiyorum https://share.icloud.com/photos/0387l94GfHLVMFR_Hh6x4DIRQ
KaranAlpgeliyor 08032015 fotoyu açamadım ama bence erkenden kan verin en azından belki ona göre progestan yada kan sulandırıcı gibi tedbirleri alır doktorunuz vakit kaybetmeyin 3 kimyasalın ardından hemen gittim öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı iğne düşük önleyici ilacla çok şükür 34.haftadayiz
Imasleeper 08032015 geçmiş olsun canım bir kere yaşaman bir daha yaşayacağın anlamına gelmez ki içini ferah tut ve doktoruna bir an önce git progestan başlar diye tahmin ediyorum bi önceki düşükten dolayı
denizmanzarasi 08032015 çizgi gayet net canım hayırlı olsun istersen bir hafta bekle sonra doktora git hem keseyi de görmüş olursun 🥰
08032015 KaranAlpgeliyor Ne güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallaah 🙏 Sağlık ocağından önden kan testi yaptırıp cumaya kadar gitmeyi düşünüyorum canım çokta üstüne düşünce olumsuzluk olması korkutuyor 2 defa yaşayınca insan korkuyor sende 3 kimyasal geçirmissin beni anlıyorsundur 😔
08032015 O zamanda progestan Imasleeper o zamanda progestan kullanmıştım düşük olmadı aslında kalbi durduğu için kürtaj oldum ya çok heyecan yaptım 1 senedir düşünmüyorduk 1 aydırda folikasit kullanıyorum ondan çok tedirginim biraz bekleyip kimyasalsa belli olur diye düşünmüştüm
Imasleeper 08032015 anladım canım olanın önüne geçemeyiz tabi ama tedbiri alalım yine herşey Allahtan, progestanın yararları var yine tavsiyem gitmen yönünde ☺️ Çünkü belli ki hamilesin çizgi çok net :)
08032015 denizmanzarasi Evet bende öyle düşünmüştüm çünkü erken gittiğinde doktorlarda söyleniyor daha önce başıma geldi 1 hafta bekleyin hemen niye geliyorsunuz falan demişti
KaranAlpgeliyor 08032015 ah anlamam mi canım çok iyi anlıyorum 😌 ama erteleme sen yinede bir önce gidip ilaçlara başlamani öneririm hayırlısı olsun inşallah 🥰
denizmanzarasi 08032015 doktorlar da haklı çünkü canım olumlu da olsa olumsuzsa olsa her türlü bekleniyor çünkü 🌸
sumelegi 08032015 pozitif çıkmış canım, önceden yaşadığın gebeliklerden dolayı bence iyi bir doktora gitmelisin. Hangi il/ilçe Ama kesinlikle pozitif düşün İnşallah rabbım sağlıklı bir gebelık nasip eder sağ salim bebeğini kucağına alırsın✨🌸
08032015 sumelegi inşallah canım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah İzmir/ yenifoçada oturuyorum randevumu aldım düzenli gittiğim bir doktorum var gebelik istediğim için folikasite başlamıştım inşallah herşey güzel olur ❤️