Imasleeper Ballmom22 maalesef erken dönemde kanama vs olabiliyor düşük durumunda ama kalp durmasında hiç bir belirtisi yok :( Ama ilk gebeliğinse 22 haftada hissetmeyebilirsin ultrasonda bi sıkıntı görünmüyorsa sıkıntı yapma, bende 25. Haftalarda net hissettim hareketlerini ❣️
SunnyG En merak ettiğim şeylerden biri. Anladığım kadarıyla erken dönem düşüklerde genelde kanama oluyor. Ama ileriki dönem kalp durmalarında kanama olmuyor. Korkun mu var bu konuda? Ben de çok kafaya takarım da bilmeden kaybederim vs diye
Ballmom22 SunnyG 22 haftalığım ve bebeğimin hareketini hiç hissetmedim erken mi ve ya çok mu panik oluyorum bilmiyorum
Ballmom22 Imasleeper 2 hafta önce gittiğimde bi sıkıntı yoktu ama çok panik oluyorum sanırım millet 20.haftada falan hissetmeye başlıyor diye :)
Imasleeper Ballmom22 yok canım paronayak olursun böyle ben çok zor atlattım o durumu. Olacak ve öleceğin önüne geçemeyiz akışına bırak ❣️ Hatta bi örnek verecek olursam 29. Haftalarda herkes bebeğinin hareketlerini dışardan gözlemlemiş görmüşler ben hala neden göremedim diye sormuştum ama cidden 1-2 haftanın bile farkı varmış şimdi 32. Haftadayım ve görebiliyorum 🥴☺️
Mucizeannesi28 Ballmom22 Bn seni anlıyorum canım bnde öyleyim daha dün kalp atışını duydum bugün panik haldeyim yine galiba paranoyak olfum bnde kendi kendime.kura kura kendimi bitiriyorum 9 haftalığız mahvediyorum şu güzel gunlerimi