turkeri-canan Hamileliğimin 12. Haftasındayım şuan fakat sürekli aklımda normal doğum yaparsam böyle ağrım olacak sezeryan yaparsam şöyle ağrım olacak ameliyathaneye tek nasıl girecem diyip kuruyorum kendi kendime benim gibi olan var mı yoksa ben mi böyleyim 😑
Nihalilhann turkeri-canan malesef bende öyleyim 😢 nasıl yapıcam diye düşünmekten yoruldum akışına bıraktım canım artık sende takma zamanı gelince hepsi olur biter inşallaah sağlıkla kavuşuruz
Soncul turkeri-canan bende öyleydim şöyle düşündüm herkes doğuruyosa demekki bi şekilde doğuruluyor takmıyorum o yüzden
Gmz-aykt turkeri-canan aynı haftadayiz ama ben hiç düşünmüyorum çünkü öncesinde kürtaj oldum rahminden ameliyat oldum inanın hepsi bı kaç saatte olup biticek önemli olan doktora ve ekibine güvenmek 🙂
seon90 turkeri-canan daha çok erken bunları düşünmek için.yani bide sağa sola sorma bırak akışına inşallah kendi sancınla normal doğum yaparsın.bende ikinciye hamileyim doğrumaktan korkmuyorum ama nasıl bakıcam nasıl yetişcem ondan korkuyorum
turkeri-canan Nihalilhann Allahım sağlık sıhhat versin inşallah ama inanın hamilelik zehir oldu bu düşüncelerle ilk defa ameliyat masasına yatacam çünkü insan ister istemez kara kara düşünüyor
Nihalilhann turkeri-canan düşünmez mi ben normal doğum istiyorum ama bir sürü kaygılarım var yapabilir miyim bilmiyorum görücez bakalım canım yolun başındayız daha
turkeri-canan Nihalilhann Allahım herşeyi hayırlısını versin vallahi Allahım size de kolaylıklar nasip etsin 🙏
turkeri-canan Gmz-aykt ya işte insan bilmediği şeyden korkarmış yaaa aynen öyleyim şuan Allaha çok şükür bu zamana kadar ameliyathane yüzü görmedim Allah bundan sonra da gostermesin doğum haricinde ama iste bu yüzden insan hep ister istemez kuruyor birde ablam yakın zamanda doğum yaptı genel anestezi yaptırdı çok kötü oldu gözümün önüne hep o geliyor bende boyle olur muyum diye
Gmz-aykt turkeri-canan evet şanslısın canım ama her şey olacağına variyor.Herkes aynı şekilde doğum yapacak diye bi şey yok kendini öyle psikolojiye sokma bence doğal akışına bırak doktorun zaten yönlendirir 🙂