Son adete göre 16+4 ultrasona göre 15+2 günlüğüz, ve sürekli evde biriyim havalar soğuk olduğu içinde yürüyüş yapamıyorum genelde rutin ev işleriyle uğraşıyorum, haftasonu misafirim gelecek diye cumartesi pazar full ayaktaydım ve belim ağrıdı bu gebelik öncesindede vardı ama normalde birgün dinlenince geçerdi şimdi hâlâ geçmiyor basamıyorum resmen ayağımın üzerine belimde ağrıyor ne yapabilirim bu durumda 😔😓