Arya-12 Arkadaşlar 3 gün önce beta değerim 152 di bugün yaptım tekrar test 459 çıktı bna yavaş ilerliyor gbi geldi kimyasal olablrmi
seyma-02aslan Arya-12 3 kat artış olmuş canım. Bence gayet iyi canını sıkma hiç stres yapma. Akışına bırak🌸
SunnyG Kaç haftalık ? Yani haftasına göre düşük değer olması da sıkıntı. Artışta bir problem yok ama dediğim gibi haftası da önemli. Kalp atışı duyana kadar doktorlar bile kesin konuşamıyor. O yüzden stres vs yapma zamana bırak kalbi duyana kadar derim.