isimsiz123 Cumartesi akşamı beta 66.06 çıktı tekrar ne zaman test vermeliyim ? Birde tahmini ne kadarlıktır ? Bugün geçen aydan sayarsak 35.günüm
mirage333 isimsiz123 2 gün araliklarla aynı hastanede kan vermelisiniz. Duzenli artış olup olmadigina bakılır.
Sevdapl isimsiz123 benim de ilk 62 çıkmıştı. Bir hafta bekleyip gittim doktora. Gittiğimde de keseyi gördük.
isimsiz123 Deletedmom455465 30 günde bir oluyorum son adet tarihim 19 ocak . Adetim 1 gün geçti test verdim 66.06 çıktı
Esra_G Çooook yeni 2 günde bir test istiyo doktor ki artış normal mi diye 2 katına çıkmalı 2 3 kere aralıklarla test yaptır artışa bak 1600 1700 civarlarında kese görünür. İnşallah kimyasal değildir sağlıkla kucağına alırsın 🌸
isimsiz123 Esra_G tahmini 2 haftalık bir şey sanırım . 5ten yukarı olunca ben hamilelik var diye doktora gitmedim acilde kan vermiştim .