Zeyzey_12 Kızlar perşembe günü detaylı ultrasonum var bebeğim çok şükür sağlıklı ama testleri de hep temiz ama bişey çıkar doktor kötü bişey söylücek diye çok evham yapıyorum bana moral olurmusunuz..:)
kayraninannesii Zeyzey_12 merhaba bende öyleydim dizlerim titredi resmen ama içinizi ferah tutun strese girmeyin hiç uzanıp onu izlemenin tadına varın Cünkü 40 dk falan sürüyor ☺️🥰
Ipekkarakus0 Zeyzey_12 ay bende aynı durumdayım perşembe günü detaylımız var bi tuhaf heyecan içerisindeyim sanki ilk defa görücem ☺️ İnşallah sağlıklıdırlar 🌸
guly1 Zeyzey_12 benim testlerde yüksek risk çıktı perşembe günü gireceğim bende detaylıya çok merak ediyor ve korkuyorum
Zeyzey_12 kayraninannesii hadi yaaa ayy o kadar uzun sürdüğünğ bilmiyordum🤰🏽🤰🏽 Bir andan bebeğimi de uzunca süre izlemek çok keyifli olmalı🐣 detaylı ultrason da genelde kötü şeyler diyorlarmış sonra bebek sağlıklı doğuyormuş doğru mu peki siz duydunuzmu böyle bir şey?
kayraninannesii Zeyzey_12 valla eskiden böyle şeyler mi varmış annelerimiz bir kere doktora gitmeden doğum yaparmış. Şimdi insan geriliyor strese giriyor ama bugüne kadar bi rahatszlıgı olsa gittiğiniz doktor illa fark eder söylerdi o yüxden hiç korkmayın sadede detaylıca her yerine bakıyorlar yani büyük bir sey olsa bugüne kadar zaten çıkardı 😍
Zeyzey_12 guly1 yaşınız kaç? Yaş faktörü testleri o kadar etkiliyor ki. Ama o testlere hiç güvenmiyorum ben yaptırmakla yaptırmamak arasında kalmıştım hatta.
guly1 Zeyzey_12 29. Yaş ile alakalı değil omurga ve beyin ile arasında bi durum olduğu söyleniyor tam anlayamadık. Evet yanılma payı çok yüksek genelde. Ama insan yine de korkuyor
Kubos01 2 bebeğim ama sanki ilk gşbi okadar heyecanlı ve evhamlıyım ki ödüm kopuyor detaylıyı bekleyene kadar kalbim çıkacak gibi 🙈
Sibellll2529 Ben de bugün girdim, testler vs iyiydi ama insan yine de heyecanlanıyor, içinizi ferah tutun iyi düşünün iyi olsun☺️
Zeyzey_12 kayraninannesii evet bende kendimi öyle ferahlatıyorum Allah yardımcısı olsun hepimizin inşallah 🙏
bebek- Zeyzey_12 valla yaptırmadım hiçbirini sorun olsada zaten aldırmıcam boşuna niyw kendimi strese sokim :)
babyymz Zeyzey_12 merhaba. Ben de geçen hafta girdim detayliya. Benim de çok şükür ikili testim en düşük riskte çıkmıştı. Yani senin gibi öncesinde çok gergin ve tedirgindim. Bacaklarım kasıla kasıla uzandım ve ortalama 40dk boyunca kaldım o sedyede. Doktor çok şükür sonuna kadar genel olarak normal dedi her şeyine ama her an ağzından kötü bir şey çıkacak diye korkuyor insan. O yüzden hemen bitirirsin istiyor muayeneyi 😅sadece böbreklerden birinde sınırlar dahilinde genişleme gördü takip edilmesini istedi. Zaten bebek gelisim sürecinde olduğu için genelde ufak da olsa olumsuz bir şey çıkıyor sanırım. Ama büyük cogunlugu doğuma kadar duzeliyormus. İçini ferah tut o yüzden. Umarım hiçbir sıkıntı çıkmaz bebisinde😊
Zeyzey_12 babyymz ayyy inşallah yaa birde ben heyecanlanınca sürekli kusasım geliyor nasıl halledicem bu durumu sanırım ağzımdan dua eksik olmuycak😖😂😍