Merhaba, adet tarihine göre 13+1 ultrasona göre 12+5 günlük hamileyim.bugünki kontrolümde doktorum plasentanın aşağıda olduğunu ve kasık ağrılarımın olabileceğini söyledi. 3.gebeliğim ilk defa böyle bişey duydum. Bu durumu yaşayan var mı ? Nelere dikkat etmek gerekiyor ?