NesrinH leylo29 normal dogumsa bekler canım agrıların normal artık gıt gıde artık hepsı yalancı agrı benımkı sezaryan ya pazartesı alıcaklar 39 tam oluyorum normal olsa bende beklerler kesın cunku benek hala mıdem de🤣
leylo29 NesrinH Ayaklari mi ne migdemde kaburgalarimda bnimkide iste cati muayenesi yapsa en azindan normal mi sezaryan mi solese bnde bi rahatlasam ay canim 39 haftalikken bidaha cagirdi bni
NesrinH leylo29 canım normalde öle ben 40 kadar gıt gel yaptım ilk cocukta haftaya sana catı yapar pozısyon ıyısyse ters degılse bebek 40 tamamlar sonra eger devlete gıdıyorsan normal olöası ıcın beklerler
leylo29 NesrinH bkliyom cnm hayirlisi artik haftyada yapmassa 40 bekler bu doktor suyum veya vs viseyde gelmiyor anca yuru merdiven cik diyor yapiyom artik biseyler😔
NesrinH leylo29 haftaya catı muaynesı yapar sana canım hayırlısı olsun ınslaşah Allahım hayırlısıyla kıcagına almayı nasıp etsın 🥰
leylo29 kizininannesi ayy canim gozun aydin tatlim oh mis kokulu bebisini kokla saril guzel darisi tum annelerimize ozmn allah anali babali buyutsun bebisinle bir ömür boyu mutluluklar dilerim kurban oldugum ya nasil oldu ay azcik anlatsan
Poyrazin_annesi Ay bndede oluyo aynısı bıde belime iğne batar gıbı sancı giriyo oldugum yerde kalıyrm