Gnlgnl hayır ameliyata gülerek girdim. Belimden iğne yaptılar ki acımadı desem yeridir, yatırdılar üzerime örtü örttüler. Sordum dedim hissedecek miyim kestiklerini falandedim anestezi uzmanıyla muhabbet ediyoz falan dedim napıyolar kestiler mi falan o sırada bi ağlama sesi geldi 💕💕💕 hiç hissetmiyosun sadece babek çıktıktan sonra hafif bi mide bulantısı hissettim onda da doktorlar rahmi boşaltıyor elleri değiyor diye çok kısa sürdü hemen bitti. Beni tek zorlayan üşümek oldu ameliyathaneçok soğuktu tirtir titriyodum