Mihri-balim_ başınız sağolsun, uçak için haftanız uygun değil, araba yolculuğu da önermem açıkçası. Ben de son haftadayım hastane mesafesi kısa olmasına rağmen hastaneye giderken bile çok zorlanıyorum, bu dönemde kalabalığa da girmek riskli. Sonrasındaki mevlitlerinde gidersiniz Allah sabır versin