Zynp95 Merhaba arkadaşlar..Ankara şehir hastanesinde doğum yapanlar olumlu olumsuz dönüşleri paylaşabilir mi ? :) Ayrıca randevu alamıyorum randevusuz gidince muayene ediliyo mu