Vücutlar alt üst 😂 2 tane pijama değiştirdim bı gece sadece sırıl sıklamım terden. Normalde terim hiç kokmaz sanırım kullandığım ilaçlardan birde o dert var. 35+4 olduk artık zorluyor epey 😊 ama kendi kendimi teselli ediyorum az kaldı sabır çıkınca kızım bi da uzun süre yaşamiycam bunları tadını çıkarayım diyorum. Mide yanmasına hiç gitmiyim 🥺 gaviscon şurup kullanıyorum o da 2 3 saat sakinleştiriyor. Uykusuzluk 32. Haftada başladı 🤣 sabır kızlar son 2 veya 3 haftamız 🦋🐣🤰🏻