Tgcycl RabiaaaH benim de öyle yani bariyer görevi görüyor bebeğin hareketini geç hissedersin dedi bebeğin hareketlerini daha yeni hissetmeye başladım ufaktan 21+1im.
Aslangns RabiaaaH doktorun dorumuna göre bilgi veriri benimde önde 31. Haftamdayım 3 hafta sonra gidicem yukarıya çıkmazsa sezaryen olucam çeşitleri var total, marjinal vb. Total olan kesinlikle normal doğum yapamaz marjinal de gidişata göre karar verilir yani öyle sadece yqstık hareketleri geç hissetme falan değil
Villanelle Anterior kısmına tutunmuş demektir. Sezaryen ve normal doğum açısından sorun çıkarmaz. Sadece bebek hareketlerini geç hissedebilirsin belki, benim de anteriorda ve arada yastık görevi görüyor demişti doktorum
RabiaaaH Tgcycl yani sadece bebeğin hereketini geç hissederim değil mi bana doktorum bu konuda bir şey demedi internette bakınca anne ve bebek acisindan riskli sezeryan olabilir yazmislar
Aslangns RabiaaaH evet değişir daha erken çünkü ben 31 haftalığım bana bile düzelme ihtimali var dedi