O doktorlar çok övüluyor mutlaka iyidir ama randevu bulmak bile zor ben de bunu düşünüp doktorun hastasi çoksa daha az ilgileniyordur diye irade hanima randevu aldim. Çok kibar nazik eşimle birlikte bize çok yardimci oldu. Irade hanıma gun icinde randevu bile bulabilirsiniz