CeyAsel1 Kızlar 11. Haftada olup 12yi iple çekenler varmı cinsiyet için 🤷♀️ Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz ya da
Edadrmz CeyAsel1 ben 13.haftada öğrenmiştim canım cinsiyetinin erkek olduğunu bence tamamen doktorun tecrübesiyle alakalı bişey o
Zehragniken CeyAsel1 Biz de bugün 13 haftalik olduk. 1 hafta sonra randevum var 14 oluyoruz bakalım inşallah görürüz cinsiyeti
Pembekurdele CeyAsel1 ben 12. Haftada ikili taramada öğrenmistim %75 olarak ama degismedi doğru cikti 🌸
Gul1998___ 12hafdaligm dun gittim doktor daha erken iki uc hafda sonra gel dedi merakdan gebercem qaliba🌝😒🤦
Zehragniken Gul1998___ doktor söylemedi. Normalde özele takipliyim ama arada devlete de gidiyorum ne olur olmaz diye. En son devlete gittim ikili tarama için hicbisey demediler. 9. Haftadan beri de özele gitmiyorum gitsem orda ki doktorum tahmin de bulunurdu. Artık 1 hafta sonraya kaldı. Hayırlısı olsun
Seluna Bizde bugün 13 haftalık olduk, gittik ikili test için, baya da umutluyduk cinsiyet için ama sadece kıza benziyor ancak çok net değil daha erken bişey söylemek için dedi 😔 yine başka bahara kaldı.