mercimekkk41 34.ncü haftadayız , bikaç gün önce 20 lik dişim çıktı 🤦🏼♀️Diş Doktorum enfeksiyon kapmadığı sürece antibiyotik vermem dedi . doğum doktorum parol dışında bişey içemezsin dedi , saf karanfil yağı çok iyi geliyomuş dedikleri gibide hem ağrıyan dişime sürdüm hemde peçeteye yada pamuğa bi kaç damla döküp dişime bastırdım cidden ağrı sızı kalmadı . Bence bi deneyin 🌸 Geçmiş olsun .