mminiginannesi10 Kızlar adetime 7 gün var. Bugün kasıklarım sanki adet olacakmışım gibi ağrıyor. Az öncede kahverengi bi leke geldi silince. Ama göğüs hassasiyeti falan yok. Anlamadım 😕 böyle bisey yaşayan varmı aranızda
esradgn123 mminiginannesi10 Yerleşme kanaması birkaç damla olur sürekli devam etmez dedi doktorum 🤷🏻♀️
Deletedmom455465 Beni yanlış anlamayın biraz araştırma yapsanız. Çünkü bebek adetten 2 3 gün önce yerleşmiş oluyor. Yerleşme kanaması adetten 3 gün önce olur. 7 gün çok erken şuan belki yeni döllenme olmuştur. Yani spremle yeni yumurta buluşmuştur
mminiginannesi10 Deletedmom455465 5 güne kadar yazıyor. Normalde adetlerim cok düzenlidir gününde olurum. Ama 1 hafta varken böyle lekelenme görünce bende anlamadım