Merhabalar 🌺 38. Haftamdayim covid oldum bugun karantinam basladi. Dogumum bu surecte olursa bebegimi kucagima aldigimda ona gecermi? Ya da nasil oluyor bilgisi olan var mı? Karantinam bitmeden dogum yaparsam bebegimin sağlığını etkiler mi emzire bilir miyim??? Evde elimin değdiği herseyi tekrar dan yikamali mıyım?? Bu sureci geciren arkadaslarim yardimci olabilir mi??