Oglumun_annesiyim 30+1 haftalik gebeyim az önce göğsümden tişörtüme ıslaklıklik geçmiş baya bir baktım ki sütüm gelmiş yapış yapış bir kivamdaydı erken doğum belirtisi mi yaşayan var mı
Zeynepgl Oglumun_annesiyim Bende 6 aylık hamileyim bende de aynı şekilde oldu bi baktım ıslanmış kuruyunca da tişört kap katı olmuştu ıslanan yer 😅 normalmiş gelmesi o sıvının erken doğum belirtisi değil hamileyken çoğu insanda gelebiliyor canım 🤍
Mevludedamgaci Oglumun_annesiyim değil canım benim 22. Haftamdan beri geliyor doktoruma sormuştum hemen korkup normal demişti oda korkmana gerek yok
Zeynepgl Oglumun_annesiyim Rahatla canım ben mutlu oldum çok görünce 😅🙈 iyi bişey sonuçta yolunda olması gerektiği gibi gidiyor herşey 🥰