supermommm Kızlar 39+3 olduk ama agrı sızı yok doktor 41 42 ye kadar beklenir sonra suni sancı falan dedi çok rahatsız oluyorum bebek Bi tarafa toplanıyor rahatsız oluyorum 3.500 kilo olmuş devlette acaba istek üzerine 40 hafta dolunca suni vermezler mi ki
Mucizemannesi21 supermommm bende 39+2 bekliyorum oglumun gelmeye niyeti yok gibi devlette dogum yapicam cuma gunu randevum var
Ysmnbarin supermommm Bende 39+5 oldum dün kontrolüm vardı doktor ağrın tutarsa ya da suyun gelirse gel dedi bekliyorum 🤷🏻♀️😟
Mft supermommm ben de 39. Haftadayım henüz bir tık yok. Erkekler geç geliyormuş gerçekten☺️ Kilosu da var 40 dolunca suni ile başlatacak doktorum, tabi özele gidiyorum ben devleti bilmiyorum ama 40tan sonra kakasını yapma ihtimali falan da var beklenmemeli bence
METEBRU Mucizemannesi21 Hani bir belirti yok ya ikimizde aynıyız o yüzden sormak istedim Sarı su geliyor mu iç çamaşırından çıkacak kadar ?
Mucizemannesi21 supermommm ikimiz icinde hayirlisi olsun rabbim sag salim kucagimiza alip evimize gelmeyi nasip etsin insallah🤲🏻🤲🏻
Dilhunizade supermommm bir bekleyin belki bir jac gune sanciniz baslar doğurursunuz. Bende sizin gibiydim.ilk gebeligimde hatta 39+6 iken hastaneye gittjm doktorum yarin haftan doluyor suni ile baskatacaz demisti ki gecesinde kendi sancim ile tam 40.haftama girdigim gun dogurdum ve suni sanciya da gerek kalmadi😁
Babyp supermommm ben 39 dan sonra çok strese girmiştim asla gelmiyecek gibi hissediyordum her gün bugunde dogmadı diye üzülüyordum 40 hafta doldu sancım geldi bebeğimi kucagına aldım eğer dogmasaydı doktorum 40+5 de suniyle dogumu baslatacaktı
supermommm Babyp aynen bende çok stresliyim bide hergün birileri arayıp daha yok mu agrın var mı yok mu diyorlar stres yapıyorum 39+4 oldum
Babyp supermommm ay evet o arayanlar yüzünden annem telefona bakma artık yeter diye bana kızıyordu 😅 halbuki normali 40 haftayı doldurmasıymıs ben bunu sonradan anladım gelmek isteyince istesende tutamıyosun bebişi 😂
supermommm Babyp inşallah ya erkek bebek 40 haftasını doldurur diyorlar 3gün var işte olmazsa 41 kadar bekleyecekler suni sancı için
hunilimom supermommm benim doktorun 1 hafta daha bekleyelim demisti tam 41+1 de doğum yaptım suni ile suyum gelmişti sancım yetersizdi bebek de büyük olunca suni verdiler 39 da 3.500 kiloydu
kizininannesi supermommm 40 haftada tam 40 haftalık olmayabilirsin belki de 38 haftalıksındır geç döllenme olmuştur belki sabret canım bebeğin için hem belki biraz daha kilo alır zamanı gelince sinyal gönderir o sana 🌸
METEBRU kizininannesi Bende 39.3 üm Belkide dediğiniz gibi. Çünkü ilk yerleşirken geç döllenme demişti sonradan haftasını yakalamıştı belkide bir hafta geriden saymak lazım.
kizininannesi supermommm ee olabilir olsun az daha alacak demek ki 3.550 çok yüksek bi kilo değil yani ikinizin sağlığını olumsuz etkilemiyorsa 41 de doğur yani hem yendiğini yiyo gittiğin yere gidiyo durduğu kârın😂