Kubra1e Kızlar sonuç nasıl doktora göstermeme daha 3 hafta var ama merak ediyorum sonucu anlayan var mı https://imgyukle.com/i/ECwt20
Susamtanesiiiiiiii Kubra1e bende test sonucunu bekliyorum ikili testte cinsiyet belli oluyor diyolar sizin belli oldu mu
01rebirth Kubra1e düşük risk çıkmış canım, şöyle söylim biyokimyasal riskin 1/4434 yani 4434 bebekte bir bebek, yüksek risk 1/500 altı riskler kabul ediliyor
Pembekurdele Susamtanesiiiiiiii benim ikili testte belli olmuştu %75 kız denmisti daha sonrada degismedi
Kubra1e Somerkadir4 aranıyor mu bilmem, sürekli takipi olduğum hastanede yaptırmadım başka hastanede yaptırdım belki o yüzdendir, teşekkürler bu arada