37+2 haftalık hamileyim bugün nst ye girdiğimde bebeğin kalp atışları çok zayıf dedi doktorum. Doplör ve tekrar nst çekildi yine aynı çıktı. Kalbinde sorun mu var dedim şu an kesin bişey söyleyemem doğumdan sonra da kontrol edilmesi gerekir ama böyle durumlarda bebeği çok içerde tutma taraftarı değiliz dedi. Bebeğin suyuda azmış. Cuma yeniden çağırdı nst için yine aynı çıkarsa suni sancı verip doğumu başlatırız sıkıntı olursa da sezaryen e döneriz dedi. Bugün çatı muayenesi de yaptı normal doğum için uygun dedi. Ama ben çok korkuyorum cumaya kadar nasıl dayanıcam ya kalp atışı durursa farketmezsem ya da kalbinde başka sorun varsa diye. Böyle bir durumla karşılaşanlar oldu mu doğum sonrası kalpte bi sıkıntı çıktı mı yaşayanlar beni aydınlatırsa çok sevinirim. Kafam çok takıldı devamlı kontrol ediyorum hareket etmiycek mi diye😔