Kuzey20_ 10 haftalığım düşük riskm vardı iğne vurldım ilaç kullanıyorum kanamam yok çok şükür lekelerimde bitti cumartesi gidicem doktora. Bugün eltim diyor erkek galiba senn böyle olanların erkek oluyormuş böyle saçmalık duyam varmı 😀
3mlek2bebkannesi Kuzey20_ şimdi senin elti sayesinde duymuş oldum bende 😂😂 haftaya sezeryan günü aldım baştan beri riskli doktor gün verdi ama halen inş bekler seninle birlikte bende dokuz doğurdum sayende dedi bebek haftasından geride doğduğunda 35 haftalık olmuş olucak kız bebeğim
Kuzey20_ Gul1998___ yani bitane oğlum var bende kız istiyorum Allah nasip ederse ama böyle dedi bende şaşırdım ne alaka bide kendisi ilk çocugunda düşük tehlikesi vardı ve kız doğurdu bunu bile bile böyle demesi 🤷♀️
Kuzey20_ 3mlek2bebkannesi maşallah Allah analı babalı büyütsn sağlıcakla kucagınıza alırsnz inşallah 🥰
kahvesever__ Kuzey20_ allah korusun öyle şeyler söylenir mi ya zaten hamileyiz piskolojimiz bozuluyor bebeklerimize birşey olucak mı diye kafayı yemiş millet gerçekten
Kuzey20_ N06 11 haftalk oluyor belli olurmu cinsiyet bilmiyorum ama belki bi tahminde bulunur doktor. Doktordan önce eltim teşhisleri koyuyor zaten😀 Hemen belli olursada erkek miş
HeyMommy Kuzey20_ Hemen belli olursa erkek olabilir evet çünkü cinsel organı hemen çıkıyor ondan hemen belli ediyor erkek bebekler. Kız geç gösterirmiş doğru ama kordonu pipi zannetme olasılıkları yüksek olduğu için tahminde bulunuyorlar ama zaman geçmesi gerekiyor. Eltiye selamlar 😂
Gulsumelif Kuzey20_ ilk evlâdım kız ikincisi erkek iksiinde de düşük riski yaşadım eltin de hurafelere yenilik katmak istemiş galiba😀
TazeAnne06 Kuzey20_ böyle bişeyi ancak eltiler saçmalar zaten 😂😂😂 ilk defa duydum ya öyle şey olur mu hiç
kahvesever__ Duygu_12 böyle insanlar insanın psikolojisini bozuyorlar ya götlerinden uyduruyolar lafları hiç bir Doğrulu yok
esradgn123 Kuzey20_ Ben de düşük yaptıktan sonra erkektir dediler Düşük yaptığın bebeğin durumuna göre bile cinsiyet yorumu yapanlar var 🤦🏻♀️