Duyguerer canım ben İzmit’te başlamıştım Sakarya ya taşınınca Sakarya dan bakayım git gel Zor olacak diye düşündüm..tanıdıklara falan sordum hani hiç öyle aman aman bi Öneri gelmedi sadece adatıp da hemşire bi arkadaşım Reyhan hanım diye birinden bahsetti ona da bi türlü randevu alamadım ben hala İzmit’e devam ediyorum o yüzden..sanırım Sakarya da öyle öne çıkan bi lafın doğumcu yok