Merhabalar fıtığı olanlar varmı acaba ? Hamileyken daha bi zor oluyor önerileriniz varsa alabilirim. Normal doğum yada sezeryan hangisini düşünüyorsunuz ?doktorunuz bu konuda ne söyledi ? Ben 2018de oğlumu normal doğumla dünyaya getirdim. 2019 da mecburi sezeryan ile kızımı dünyaya getirdim her ikisinde de belden aldığım epidural arası , 15 ay olunca belimi daha da zorlamış .. şimdi doktorum yine normal yapacağım söyledi fakat asla epidural almak istemem. Sezeryanda da komple bayılmak isterim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ?