_momy_ NehirinAnnesiii ay gerçekten öyle bende de malesef öyle bir kötü huy var ailemde olmasın istiyorum karışıklık oluyor diye 😅😅😅😅
_momy_ NehirinAnnesiii çoook istedim bir kız evlat inşallah sağlıkla kucağıma almak da nasip olsun ay çok amin çok ❤️❤️❤️👶🏻👸🏻🍓
NehirinAnnesiii _momy_ kuzum bende ailede olan isim istemezdim senin gibi haklısın bu konuda valla 😍❤️
NehirinAnnesiii _momy_ ay inşallah kuzum Sağsağlim alalim kucagimizada baska bişey istemiyorum vallahi 😍❤️ şimdiden başladım hayaller kurmaya rabbim gerçeğini yaşatır inşallah ❤️🥰
_momy_ NehirinAnnesiii aynen bazıları takılmıyor ama ben çok takıntılıyım tüikden isim verilerine de baktım 😅😅😅😅 delilik ay
_momy_ NehirinAnnesiii aminnnn amin kuzum alınacak çok şey var bekliyorum içim gidiyor nasıl geçicek temmuza kadar zaman bilmiyorum ❤️👶🏻🤰🏻🍓
NehirinAnnesiii _momy_ bende onu düşünüyorum benimde ağustosta inşallah doğumum nasıl geçer bu kadar ay hic bir fikrim yok😍❤️
_momy_ NehirinAnnesiii aynen tam yaz sıcağı bebek arabası şu bu alıncak çok şey var ama beklicem ben biraz daha son aylara doğru almayı düşünüyorum inşallah 👶🏻❤️🤰🏻
NehirinAnnesiii _momy_ vallahi bende onu düşünüyorum tam sıcaklara gelcek çocuğa ne giydircem kisa kollumu ince uzun kollumu kafamda deli sorular 😂 bende son aylara bıraktım kuzum almıcam daha acelesi yok bence 😍❤️