duygu1903 Merhaba arkadaşlar ben 6 hafta 6 günlük hamileyim doktorum kesemin küçük olduğunu söyledi başına bu durum gelen oldu mu sonradan kese normale döndü mü ?
Ayboga duygu1903 bende dün gittim 5+4 benimde küçük beta düzenli yukselmiyo yarın bidaha gidicem bakalım kan vericem