Kızlar iki aydır adet olmuyorum doktor bütün herşeyin temiz olduğunu söyledi bı rahatsızlığım yok yani neyse bugün iki tane test aldim erken gebelik testi sonra eve gelince dayanamadım birini yaptım ama geçersiz çıktı acaba ihtimal var mıdır gebelige yarın sabah yapsam mi diğer testi yoksa biraz daha mı beklesem başına böyle bişey gelen oldu mu acaba