Merhaba. 17+5 günlük hamileyim. 16. Haftamda kontrol işin gittiğimizde doktor servikal uzunluğun 2.9 mm olduğunu, normalde bu dönem 3-4 arası olması gerektiğini söyledi. Günlük bir tane 200 mg progestan başladı. Eğer uzunluk artmazsa 2.5’in altındayken serklaj yaparız dedi. Tabi ki tedirgin oldum. 12 gün kullanıp kontrole gittim. 3.7mm ölçtü uzunluğu, gayet iyi dedi. Yine de bir kere uzunlukta sorun görünce progestanı 24.haftaya kadar kullandırıyorum dedi. Sonuç içimi rahatlattı ama hala acaba kısalma olur mu korkum bir miktar devam ediyor. Benim gibi olan sonrasında sorun yaşamayan var mı acaba?