Ben reglden 3 gün önce yapmıştım, çıkmıştı. Ama malesef 7.hafta kalbi durdu. Şimdi reglime 4 gün var, beni de ekleyebilirsiniz listeye :) ama hiç cesaretim yok teste, inanılmaz adet belirtim var ki geçenkinde de öyleydi, bir de en çok şüphelendiren 5 gündür devamlı uyumak istiyorum. İnşallah hepimiz için hayırlısı olsun 🙏