Unlukacar _1blog_meselesi_ ben ilk doğumumu orada yaptım canım çok memnunum şimdi 2. Gebeliğim yine oraya gidiyorum ☺️
siriniko2511 _1blog_meselesi_ memnun musunuz doktorunuzdan? Ben de aynı doktora randevu aldım ama daha çok başındayım şeyma hanımı çok övenler var duruma göre değiştirebilirim.
_1blog_meselesi_ Ben de öneriyle gittim kendisine arkadaşım başka hastanelerdeyken bile peşinden koşuyordu. 3 çocuğunu da ona yaptırdı. Candan bi kadın. Benim 8. Ayım. Başından beri ona gidiyorum