Beta yavaşlığımla ilgili konularımı bilirsiniz en son doktora gittiğimde 2 seçeneğimiz var ya bebek sağlıklı ilerleyecek ya da düşecek demişti. 5 gün sonra tekrar gel dedi. Bugün bir umut gittim ama kese hala yok rahim duvarım ise geçenki gibi kalın çıktı. Beta istedi artık yine yavaş. 6 gün sonra tekrar gel bişey göremezsek ufak bir işlemle rahim içini temizleyelim dedi. Elimde değil sabahtan beri ağlıyorum. Allahtan ümit kesilmez diyorum ama umudumu kaybettim iyice. Ne tutunuyor ne düşüyor resmen.