Elfs ben temmuzun 13′unde doğum yaptım ve yatış yaptığım kat sadece yeni doğan katıydı haliyle klimalarda çalışmıyodu hastane çok sıcak oda daha da sıcaktı hatta biz yanımızda bir sürü kıyafet götürdük giydirdik hemşire geldi soydu çorap bile giydirmedi tek zıbınla bıraktı hatta resmi bile var o şekilde