Yabayanlar neden tartışıyorsunuz anlam veremiyorum sonuçta normal de de sezeryan dede anne oluyoruz yani bunum bi önemi yok önemli olan benim için çocuğumun sagligi evet bazı anneler normal doğum için korkuyor o da burda bi takım doğum himayelerinden yada mayene olduklarında müsait olmadıkları için sonucta hepsinde acı çekiyoruz allah için tartışmayın ya saçmalık bence