Ben xiaomi mijia 1c kullanıyorum. Hem vacuum hem mopu var. 2 kez tüm evi supurdugunde haritayı kaydediyor ve oda oda bölüyor. Sonra istediğin odayı temizletebiliyorsun. Çok memnunum ben. Ayrıca üstünde çıkıntı yok ve yüksekliği 8 cm. Bizim bazanin altına girebiliyor mesela.
Sadece mop yaparken halı algılanmıyor, toplamazsan halıyı da ıslatır o kadar