Bebekgeliyor-20 Merhabalar arkadaşlar 11 haftalığız canım çiğköfte istiyor ama bazı yerde çiğköfte zararlı diyolar gebeler için sizler yediniz mi fikirlerinizi paylaşır mısınızz 🤤
starmom burcuruli evet bu detay çok önemli ben yorum yaprken atlamışım çiğ et toksoplazma yapıyormuş evde de yapılabilir çiğköfte internette çok güzel tarifler var en temizi bence 😊
Oykununannesi55 Ben yedim açıkçası kızım şimdi 13 aylık oldu bence kendinizi kasmayın abartmayında yoksa insan psikolojik olarak yıpranıyor
starmom valla bende yedim canım çekmişti güvenilir bir yerden nefsini tatmin edecek kadar yiyebilirsin ama yeşilliğini falan kendin yıka koy dürüm istiyorsan iyi yıkamayabilirler çok sık yememek şartıyla yenilebilir bence can bu çekiyor yani
Deletedmom727271 Etsiz yiyebilirsin canım çiğ et zararlıdır normalde. Ama yine de aşırıya kaçmamaya çalış baharatlı acı olduğu için mide yanması yaşayabilirsin oda ayrı bir dert çünkü 😂
Eslem_1 Bebekgeliyor-20 benim de çekiyordu dayanamadım yedim canım sanırım 3 kez yemişimdir 21. Haftama kadar acısız ye mide rahatsızlığın varsa zaten çiğköfteleri artık etsiz yapıyorlar problem olmaz 🌸 ama aldığın yere dikkat et tabi