Rumeli ben 2 hafta sonra ümitte doğum yapacağım. Şartları o zaman net söyleyebilirim ama arkadaşım yoğun bir günde doğum yaptığı için çok memnun kalmamıştı. Ben doktorumdan memnun olduğum ve haftam ileri olduğu için acıbademe geçmedim ama acıbadem bence daha iyi olabilir.