MerveSllyrt Doğum olarak değil ama annemin adet düzensizliği için gitmiştik , annem oldukça memnun kalmıştı . Ben ilk beta değeri ve ilk randevuma gittim ama başka bi doktora ne doktordan nede hastaneden memnun kalmadım . Özel gibi değil baya devlet hastanesi sanki kanı alanda aynı doktoruda aynıydı .