Cerendemir 34+4te bende aynı sıkıntıyı yaşadım.. Kilosu çok düşük değilse ve solunumunda sıkıntı yaşamazsa kuveze girse bile 2 3 güne çıkıyormuş Dr bana öyle söylemişti.. Zira 40.haftada doğup solunum sıkıntısıyla kuvezde kalan bebekler de var, 600gr doğup sapasağlam ayaklanan da.. Sen sadece onun iyi olacağına odaklan ve dinlenmene bak.. Araba ile seyahatten kaçın.. Yürüyüşler de sancı ve açılmayı tetikler sürekli yat mecbur değilsen kalkma.. Biz şükür 36+6yi gördük.. Rabbım hayırlısını versin inşallah